یک روش خوب برای ارائه ی نتیجه ی آزمایش ها در در س علوم میتونه دادان برگه های گزارش آزمایش به دانش آموزان باشه..تا هر دانش آموزی بعد از اینکه در آزمایشگاه به نتیجه رسید مشاهداتش رو ثبت کنه و به معلم ارایه بده..برگه های آزمایش برای هر دانش آموز در پوشه ای نگهداری میشه و آخر ترم به معلم ارائه میشه....
نمونه ای از این برگه ی آزمایش ها رو براتون به زودی اینجا میزارم..
راستی اگر شما هم طرحی برای برگه آزمایش دارید برامون بفرستید....
ما را در سایت علوم دنبال میکنید
برچسب: آزمایشگاه ماد,آزمایشگاه مادر,آزمایشگاه ماشین های الکتریکی 1,آزمایشگاه ماری کوری,آزمایشگاه ماندانا شیمی,آزمایشگاه ماد خیابان دولت,آزمایشگاه مارلیک,آزمایشگاه ماشین 2,آزمایشگاه مانا مشهد,آزمایشگاه ماشین, نویسنده: بازدید: 49